dimarts, de juliol 22, 2008

Entreno diumenge 20 de Juliol

Aprofitava que estava a Begur i amb en Rodri (estamos en el cursillo de Dive... yupiiiiiii), per sortir ben doreta diumenge al matí per anar a correr (varem aixecarnos a les 6.30).

Un cop d'empeus i vestit, ens vam posar en ruta, direcció Palafurgell (la intenció era fer forces Km i de calité), l'anada fins a Palafurgell desde el centre, es una baixada important de uns 5 km
Temps.- 23.41'' - em vaig trobar força maalment en aquesta primera part, l'estomac fatal (els espaguetis de la nit anterior encara giraven) i els bessons no s'endollaven..
D'allà varem fer la volta i tornar a fer el mateix camí, durant el primer km más de lo mismo, la pujada es ben dura, pero després no se que va passar que em vaig possar les piles i podia tirar tranquilament amb forces . Temps segon tram 23.59'', es una pujada constant , amb petits trams de plà.
Després de l'arribada al centre quedava la part més cruel de totes, la baixada fins a la cala i tornada, sabia que la baixada seria dura pels genolls, aixi que me la vaig pendre amb molta tranquilitat en Rodri el tio es un toro, i tirava sense problema.- 18.27'', vam arribar fins a la caseta de sota, son 3 km i una mica més però la inclinació es motl bestia (sobretot en els 2 primers km). Llavors tocava el pitjor - LA PUJADA. Deu meu com vaig patir aquella pujada, en Rodri tirava a sac i jo era la seva remora, jajajajj fatalll fatalllll... Temps de la pujada .- 22.16'', casi 4 minuts extres de la baixada, o sigui que us ho podeu imaginar el ritmet

Temps total.- 1.29'24'' i voltant 16-17 km.

Després de tot el dia fer Subma (curset) varem tornar a la platja per acabar (amb el mono de Tri) de fer la natació que em faltava.-
Temps total de natació 44'07'', distancia aprox, 2 km, aquest mono es una meravella.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

No fotis que fas submarinisme! jajaja jo també! Bueno vaig fer el curs Open water diver per ACUC, i he fet molt poquetes immersions! És molt xulo anar sota el mar! A disfrutar!

Anònim ha dit...

jajajjaajaj colló company, al final ens haurem de coneixer per pebrots, aquest finde, vaig a fer uan tirada llarga.