divendres, de juliol 11, 2008

Entreno dimarts 9 de Juliol

M'havia tocat anar a Ibiza (he estat 3 dies per curro ..eppps, malpensats que penseu que estaria tot el dia a la platja)..

després del primer dia de curro durillo, ... vaig decidir fer una bona dosi d'esport, al Hotel (Los Molinos), hi havia una piscina que m'asseguraven que era de 25m (ni t'ho creus)...i despres volia correr una estona, vaig baixar, eren les 19.30, m'havia proposat fer 1.5km, vaig fer 3 series de 500m, a la piscina no hi havia ni deu... vaig fer les 3 series motl igualades de temps (8.49''/9.24''/9.33'') es veu com el temps empitjora amb el pas de les series (fatalll fatallll....)

Després em vaig canviar per anar a correr, i vagi correr pel port de Eivisa, fins al Far, i tornada, temps (anada / tornada).-

25.12'' / 24.00'' .-Total.- 49.12''

Després vaig anar de copitxueles per ibiza... adjunto foto del lloc on varem anar a sopar + foto del batut ke em vaig fotre....