dijous, d’octubre 16, 2008

Entreno dimecres 16 d'Octubre

L'hora de la veritat ja arriba i ahir vaig sortir amb la marta a fer mitja horeta de carrera continua lenta... vam estar 33 minuts, i només durant els últims 5 minuts (que vam anar a uns 5'/km) la resta va ser a ritme de marató.


La veritat es qeu estic content i nervios a la vegada, el tema de fer 42 km sempre acollona, haver-se plantejat directament el sub4h, em fa menjar el tarro, pero aprofitar que la cursa sigui tan tan plana ajuda molt (adjunto perfil de cursa).... Els comentaris que he tingut amb gent de la zona, es que hi ha masses km (del 17 al 41) que no hi ha un sol edifici que tapi l'ombra i això si fa un dia brutalment caluros ho podem pagar molt molt car (espero que les previsions actuals es cumpleixin i no superin els 22ºC i faci un dia tapadot...

Pel que es veu en el perfil, només hi ha un tram de pujada (lleu) desde el km 8 al 14, la resta es tota ben ben plana....

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Mala senyal seria si no estigueses nervios o amb el "gusanillo". Jo també estic igual.
Ja veuras com tot surt de puta mare...
Ens veïem dissabte campió

Anònim ha dit...

Ei xiquet!

et desitjo molta sort per ses illes!! ens veiem a la tornada i espero enganxar-me a algun dels vostres entrenaments, la veritat és que en tinc moltes ganes!

Vinga nano, bona cursa!

Josep Ll.