dimarts, d’octubre 07, 2008

Fisio 3

Ahir despres de la tirada llarga i per mirar-me el tema dels peus (dolors a les plantes) vaig anar a la fisio (genial), que havia estat de baixa per maternitat durant uns mesos.

Em va fer una descarrega de cames que avui es casi com si no hagues corregut els 35 km de l'altre dia, em va anar de conya. La veritat es que mentre t'ho fas una mica de dolor fa (totalment soportable), però el resultat 24h despres es genial

Pel que fa al tema de plantes de peus, després de mirar-s'ho, em va aconsellar anar a un Podoleg (ho fare després de la marató de Palma) i canviar les bambes (que porten 1500 km).

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola!
He arrivat al teu blog a traves de corredors.cat
Una pregunta. Em podries dir a quin fisio has anat? On es? Content? Em podries dir (si no timporta) preus?
Si ho escrius aqui, perfecte i si no em pots enviar un MP al corredors.cat?
Soc en piltrafillas
Moltes gracies i força per palma!

ALBERT RUNNER ha dit...

Bones Piltrafillas.. quin es el teu nick a corredors.cat, com a minim et podies donar a coneixer.
Doncs et dire que la meva fisio es diu Eva esta a Sant Andreu. Estic molt content, ja qu etenia una parellet de cosetes i ja esta mig solucionat, i per relaxació de cames es la bomba. Si envies MP a Corredors et dono el telefon i la proves