dilluns, d’octubre 06, 2008

Entreno Diumenge 5 d'Octubre

El gran dia de la setmana havia arribat, la preparació era per poguer fer al voltant de uns 35 km diumenge i tenir les cames prou bé. Volia veure les sensacions, veure si podia fer algun km rapid cap al final, realment veure com estava en general.

Vam quedar a les 7.30 amb en Rodri a Montornes i després de perdre'm (quin desastre) per Montcada i Reixac, vaig arribar al punt de trobada amb el Rodri, estava alla la seva family, son realment un sol de gent...

Vem començar en direcció a Granollers, on segons ell em va dir, hi havia uns 7 km fins arribar al punt inicial del circuit (al final eren al voltant de 8), vam fer 1 volta al circuit de 10 km una altre a un circuit de 5 km que hi ha, fins aquell moment les sensacions eren bones, tots els km estaven per sota dels 6'/km, inclus els km 26/27/28 els vam bordar a 5.20'' / 5.30'', el que em va possar realment content al veure que podia fer km rapids tot i l'acumulació de molt de temps.
Un cop acabada la segona volta, vam ja dirigir-nos cap a Can Rodri altre cop, a l'entrada de Montornes , hi ha una pujada que era espectacularment complicada a aquelles alçades amb 32 km a les cames, el meu ritme per poder-la fer va baixar a moooooooolt lent, pero no vaig haver de parar...

Total 33/35 km en 3 hores 12 min, i molt content de com havia anat, de les sensacions que havia tingut.

Com sempre un plaer estar amb en Rodri i family, veure son germà i la cunyada.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

jajaja i em dius que jo m'he passat amb els km's??? jajajaja peaso Megatirada t'has currat. Tio la marató et semblarà un "paseito". Vinga crack que només són dues setmanetes!!!

Anònim ha dit...

La feïna ja esta feta....i ben feta!!! Ara a preparar be la tàctica de carrera, el descans, el menjar, l'hidratació etc.... Jo ja tinc unes ganes enormes de que arribe el dia 19.
Ha començat la compta enrera.