dimarts, d’octubre 14, 2008

Marató de Palma de Mallorca

Bones a tothom, la cosa ja esta molt molt molt propera, i ja només queden els últims preparatius... us poso el recorregut de la marató i els comentaris que un fantastic company de corredors.cat que viu a Mallorca fa sobre el circuit.

Aqui et poso el meu comentari sobre el recorregut:
Totalment pla fins al km 10, (n'hi han uns petits desnivells pero son molt petits)
A partir del km 10 es comença a ficar pel centre de la ciutat, amb un desnivells que aunque no siguin molt grans si que es noten, començarem per les rambles, el desnivell tipo les rambles de Barcelona, no es fort peró si es nota, després d'aquí ja comencen els tobogants tipics de quan et fiques per qualsevol ciutat, carrer per aquí carrer per allá, pujadeta, bajadeta i pim i pam, no es un circuit rapid per fer marca a la mitja marató pero tampoc es que sigui molt dur, te uns quants carrers petits que et fan perdre temps en el cas que s'anés a per marca (en mitja).
A partir del 17,5 es la separació, els de la mitja tiren cap a la dreta (meta) i els de la marató cap a l'esquerra.
A partir d'aquí tot es pla, comença la part complicada, a pesar de que vinen molts alemanys es molt posible quedar-se sol, tots en fila india, amb grupets molt petits, a la plaça de les Maravelles justament on vaig coneixer la meva dona (per aixó visc aquí, jo soc BAdaloní) donem la volta cap a meta, del km 28 fins al 31 está adoquinat, peró está be, es com qualsevol passeig de platja, només fot una mica, ademés que estém per sa vorera de la mar, aixó ho diu tot, posible vent i sol solet vinem a veure... La tornada cap a meta pot ser dura, es junta tot, posible soletat, posible sol i vent, i final del kilometres.
Jo l'any pasat em vaig retirar al km 39, el senyor del mazo va apareixer al km 30 i només vaig poder lluitar amb ell fins al 39... , si, es una p..ada, pero... no va poder ser jeje.
Com podeu veure pinta amb m olt de sol, si el temps acompanya malament i fa un solarro de la ostia, pero un circuit molt molt pla que ens ajudara molt als km finals que no hi hagi cap tubogan tipus BCN.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Vinga , vinga!!!! Així m'agrada que vagis preparant l'estratègia per donar "l'atxasu" definitiu, jaja. Espero que us acompanyi el dia i que tingueu, dintre del que cap, una cursa no massa dura.
Una abraçada fiera!

ALBERT RUNNER ha dit...

La veritat es que parlant parlant, sabem que patirem moltissim (sobretot per culpa de la calor)... pero si puc donar un "atxasu", el fare a partir del 35 ke es quan mes fresc estare jajajajaj