divendres, d’octubre 10, 2008

Entreno Divendres 10 d'Octubre

Euforia......

Ahir vem quedar amb en Juan per fer la prova del 6000 (vaig possar les taules fa uns dies), el tema es fer uns primers 6000 m a un ritme donat, i a posteriori fer un segon 6000 m a el maxim que puguis i veure el ritme que hi ha de difernecia.

A Can Dragó hi ha un circuit de 2 km justos, i com volia fer (o era l'intenció) un sub 4h el dia de la marató de palma, la intenció era fer els primers 6000 m en 32.30'', aixo vol dir que cada volta, l'havia de fer en 10'50''... en la segona tongada havia de fer per sota de 29' això significava fer 9.40'' per volta.

Vaig sortir de casa corrent (per tal d'escalfar) a un ritme molt lent, vaig arribar a Can Dragó, on allí vaig veure a en Juan, on varem xerrar uns minutets .... Comença el tema.... començo una mica fort pel que tenia que ser, ho noto pero veig que el rimte esta correcte, paso pels 2 km i 9.53'' upsss ke ràpid, baixo una mica la velo, el tema es transforma amb una cosa molt passable, passo els 4 km i 10'23'' ups upsss super rapid encara... la tercera volta aguanto una mica el ritme per acabar i els 6 km 10'25'' (igualico ke la segona)....
Ara bé el dificil, agafo aire durant 1'30'' i surto, epppp dono gas, però no a fons que són 6 km i els he de fer per sota de 29', vaig bé pero forçant una mica, primera volta 8.55'' collooooooo, miro a veure si puc aguantar el ritme perque vaig massa massa fort, segona volta 9.04'', decideixo parar perque anava molt sobrat per la prova i em quedaba una renda de 1'30'' per la última volta per fer sub 29',

Prueba superada (que deien en aquell concurs).... o sigui que provarem el sub 4h el dia de la Marató si la temperatura ens ho deixa.

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Enhorabona company!!! Estàs preparat pel repte, superpreparat! Jo ja saps que estic ahí, ahí, a veure com vaig aquesta setmana i decidiré!!!

Cuida't que ja no queda res!

ALBERT RUNNER ha dit...

Una abraçada Victor i espero que et recuperis de la lesió abans de l marató i la puguis fer amb tranquilitat, que se de les ganes que tenies.