diumenge, de setembre 07, 2008

Aquatló Caldes de Malavella

1era Aquatló!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Feia molt de temps que pensava ja en debutar en aquest tema, pero em faltava temps i lloc per on poder-ho fer....

A princpi de la setmana al fil d'aquatlons de Corredors.cat, vaig veure que hi havia aquest cap de setmana a Caldes (Girona) aquesta prova, tenia el Concert de Coldplay per la nit, i m'ho vaig estar pensant molt, pero al final em vaig decidir....

S'ha de dir que era una prova, montada i preparada per gent de tot tipus (preparada i no preparada) amb el que em va fer que el meu debut estigues més tranquil...

Vaig arribar a Caldes, que la primera serie ja havia sortit (jo era de la 3era), els nervis em menjaven, la prova constava de 500m (piscina) + 5 km (6 voltes a un circuit de 850m).

Un cop acabada la segona serie, donen el OK per començar la meva, jo estic en un carril compartint amb un altre nedador. Donen el OK, intento tranquilitzar-me perque tenia molts nervis, cosa que feia que no em concentres en l'apartat de natació prou... dels 14 de la meva serie, en la piscina crec que vaig quedar el 5 (no esta malament, però el nivell tampoc era de luxe).. surto de la piscina, i em calço les bambes que havia posat les cintes elastiques (que gran invento) i el dorsal amb el "invent" de l'sportissim...
(perdo uns 50'') en la transició, i em començo a fer la primera volta, dios com costaaaaa.... la primera volta va ser al pitjor per a les meves cames, les altres 5 anava tirant, algún que altre em va avançar, però el tema era poguer acabar i sentir-me satisfet ... I AIXI VA SER.... .temps total 31.20'' ( i molt content de la primera Aquatló)

Temps.-

Piscina.- 9'31''
Transició.- 50''
1a Volta.- 3'21''
2a Volta.- 3'33''
3a Volta.- 3'34''
4a Volta.- 3'35''
5a Volta.- 3'39''
6a Volta.- 3'18''

Total.- 31'28''