diumenge, de setembre 21, 2008

Entreno dissabte 20 de Setembre

Després de una setmaneta que a banda de dilluns vaig fer una mica de (perrea perrea... )o sigui el gandul, el cap de setmana s'ha presentat dur.
Volia fer uan tiradeta llargueta dissabte, i després diumenge la Cursa de la Merce i algun altre km extra.

Dissabte em vaig aixecar doreta per anar a la Crta de les aigues a fer un parellet d'hores, vaig aparcar (allò com sempre es les rambles) lluny, perque ja no quedaven lloc al parking (increible) a les 8 del matí, a les 8.30 em posava a correr, prenent-m'ho en calma (suposo que anava a 5.30-6.00), l'important es arribar bé a Mallorca. (un cop acabi mallorca ja tornare a intentar baixar el pas per km, que últimament es força dolent).

Vaig anar fins al pont a un ritmet força correcte, sense forçar i pensant una mica amb la cursa de mallorca.
Al arribar al final d'aquest segon pont, el braçalet marcava 9 km (crec que l'he de calibrar bé perque recordo que eren 8km). Tornada, i quan quedaven 5 km (després del primer pont) m'ha avançat un company que portava un bon ritme (crec que debia ser de 5'/km) i m'he decidit a posar-me a roda (perque allò seria millor), m'ha costat agafar aquest primer ritme però al cap de 1 km ja el podia seguir amb tranquilitat, anava enganxat a ell, crec que ha degut pensar algo raro jajajaj (ssort que al final he pogut parlar amb ell i agrair-li el ritme que m'ha marcat durant aquests 5km). A l'arribada portava uns 17-18 km i volia arribar als 20, o sigui que mitja volta i a fer uns km més a ritme altre cop com a l'inici, al trobar-me bé he allargat una mica i total he fet 22 km .
Temps.- 1h59'

Bon entreno, i més pensant que l'endemà tenia Cursa de 10 km.