dimarts, de setembre 30, 2008

Entreno dissabte / diumenge 27 Setembre

Feia ja casi una semana que per culpa de viatjar amb el tema curro, no he pogut entrenar. Com aquesta setmana se que no podre fer els km que em pertoqeun, com a minim els dos dies que surti que siguin ben bons..

Dissabte, surto amb la intenció de fer 10 km a ritme viu (aprox 5'/km) i aixi va ser, vaig estar 52 minuets i vaig fer una mica més de 10km (segons la sportband)...

Diumenge, després de la fantastica experiencia matinal (bateig de submarinisme per a gent amb minusvalies, - ho publicarem a el blog de subma), vaig sortir amb la Marta i en Victor a correr, ells volien fer una estoneta (45') mentre que volia fer una bona tirada preparatoria per la marató. El sortir junts em va molt bé perque em marca un ritme similar al que vull probar el dia de la marató (potser aquesta propera setmana faig el test dels 6000), un cop van girar cua a la platja, vaig continuar a la zona Forum, d'allà vaig tornar enrera per la platja fins al final de la barceloneta, i tornar de on venia per acabar pujant per Bac de Roda i auuuu amunt (bon lloc per correr), total vaig fer 2h10 min, amb 22.5km (diumenge seguent intentare aproximar-me a 32-34km).

4 comentaris:

Anònim ha dit...

Jo també vull fer el test del 6000 ja que al final no podré fer el meu test en la mitja de Sant Cugat. Així que si vols la setmana vinent podem quedar per fer-ho junts.

Víctor Gutiérrez ha dit...

Molt bon entreno la tiradeta de 2h10'! Ànims que ja només queden 18 dies pel gran REPTE! Ara toca cuidar-se!

ALBERT RUNNER ha dit...

encara ke no acabo d'entendre com es fa... pero m'apunto a fer-lo junts Juan.

ciao

Anònim ha dit...

Jo crec que ho tinc bastant clar aixi que ja t'explicare