dimarts, de setembre 16, 2008

Entreno Dilluns 15 de Setembre

Ahir, després que la pasada setmana fos massa tranquila per la roçadura que tinc (encara) a l'esquena de la Mitja de Sabadell, volia començar una setmana ben bona...

Vaig sortir a la nit, sabent que anava a fer un partidet de futbol (primer amistos de ipsen de la temporada.
Vaig anar per Verge de Montserrat fins a Republica d'argentina i depsres a munt... la veritat es qeu només son 5.5km però força durs, ja que hi ha molt de tram de pujada constant, total van ser 29 minutets i molt bones sensacions.

Tot seguit partidet amb el colegues de Ipsen al camp de l'Aguila. Suposo que van ser entre 3-5 km extres de canvis de ritme, qeu em van fer sentir a gust....

A posteriori, xerradeta de com havia anat el partidet (vam guanyar 5-4), i au cap a casa, pero aquest cop la tornada (com era tard) vaig anar per la ronda de dalt. El camí es molt més curt i amb pendent de baixada importnat .- Recorregut de 4.5km, temps.- 21.39''...

Total.- Partit + 10 km (temps corrent.- 50').- sobre uns 13-15 km.

3 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Qué tal màquina! Quina enveja! Encara que em foto molta canya entrenant, crec que ara no podria fer un partidet de futbol sense que els meus genolls em donessin un avís!
Cuida't que el 19 ja està aquí, eh!

Víctor Gutiérrez ha dit...

Escolta Albert, que he vist al foro que vas a la mercè...d'aquesta no passa, eh! ens veiem allà!

Anònim ha dit...

pefecte quedarem alla mateix, ja en parlarem, ok?