diumenge, de setembre 21, 2008

Cursa Mercè 2008

L'any passat no la vaig poguer fer aquesta cursa, i aquest any hi havien 9000 inscrits, cosa que feia impossible (o aixo creia jo) que ningú pogues fer marca.

Em feia una mica mal el peu, com últimament em passa sovint, hem quedat a les 8 amb en Victor i a les 8.15 amb en Juan, i cap a la cursa.

Abans de la sortida ja he vist algun que altre company de altres llocs, que m'ha fet il.lusió trobar-me (inclos el colega del Gym de fa molts anys que era i es un crack).

Sortida, ens disposem amb en Victor de situar-nos aprox entre els dorsals verds que eren els que rondaven els 45', ja he vist que cadascú es posava on volia (can pixa despenja jajja com sempre)..

Marca la sortida i al cap de aprox 1' passem per la pancarta, de tanta gent que hi havia no es podia casi ni correr, anavem esquivant gent, a vegades ens teniem que aturar per la saturació de la gentada, marquem el primer km a l'alçada de la Gran Via en 5.29'' jajajaj un horror...
A la Gran Via la cosa s'eixample i això fa que es pugui correr molt millor, i els temps milloresin força, segueixo en Victor ..

Km2.- 4.45'' // Km3.- 4.48''

anava força comode, però veia en Victor super sobrat, o sigui que ha decidit tirar... el veia de lluny i el seguia, el Km 4 no l'he vist, amb el que he passat directament (referencia de temps) per sota la pancarta del km 5
km4/5.- 9.01'' (4.30''/km)
no em donava la sensació de que hagues augmentat el ritme, no entenc gaire com es aquesta millora en aquests dos km (igual hi havia un km curt). He agafat aigua, per veure una mica endevant, seguiem per el carrer Casp, direcció Plça Catalunya, les sensacions eren correctes, no notava les cames molt carregades (lo just) i tirava a ritme normal km 6.- 4.58'' (això es un altre cosa, ara si que m'ho crec), m'he parat 5'' per veure una mica d'aigua i seguir amb el mateix ritme, anava comode km 7.- 4.56'' (no estava malament tot i veure l'aigua).
Hem agafat el C/Sepulveda i el 8 estava just abans de baixar Paral.lel, allà les cames ja m'han començat a passar factura, les notava pesades del dia anterior, i notava que el ritme l'havia de baixar per collons..... km 8.- 4.54'', les cames han dit baixa el ritmet... veig a la Marta alParal.lel i li foto un crit (jajajaj kina il.lusió es sempre veure-la), el Km 9 (ummmm keda poc).- 5.30'' i era la baixada al paral.lel jajajajaj, anava cardat pero he fet una mica d'esforç final per tal de baixar de 50' (ho tenia a l'abast)... segueixo pujant paral.lel, mentre veig en Debutante i Zenon (correcats).. a dalt torno a veure la Marta i els meus papis (hola papaaaaasssss)... arribo al final .. km 10.- 5.18'
Total.- 49.42'' (per sota de 50' biennnnn)

Al arribar veig en Juan i en Victor, en Juan havia fet marca jajajajaj 39.14'' (menuo crack).... en Victor bon temps de 45'

1 comentari:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Enhorabona màquina! He arribat a la foto coorecat però havia quedat amb un colega i no me l'he fet al final. He arribat i he estat mirant però no t'he vist, i ja he marxat al punt de trobada amb el colega.
Ens veiem! Vinga que només queden 4 setmanes pel dia D!