dissabte, de febrer 09, 2008

Dissabte 9 de Febrer

Ben ben aprop de la marató de BCN, aquest cap de setmana l'he plantejat com una prova vital per veure si el meu ritme inicial que vull agafar es el correcte, i si estic preparat per fer els 42 km i 196 m per barcelona.

Com em provo? doncs fàcil, faré la mitja de BCN 2008 (avui anire a buscar el dorsal i el tallavents que m'han comentat es genial) i abans de començar a fer la mitja fare una tirada inicial de 12 km (començare a les 7.45) al voltant del passeig Picasso, aixi un cop siguin les 9 del matí em posare a la cua de la sortida per la mitja i intentare seguir el mateix ritme que vull portar (o sigui 5.45 els primers 20 km i la resta - fins a 33 a 5.30).

Per si algú vol veure el recorregut de la mitja aquesta es la pagina on es pot trobar....

http://www.bcn.cat/mitjamarato/recorregut.html