divendres, de febrer 29, 2008

Recollida dorsal 7661
























Avui he anat a el Pavello 6 de la fira a recollir el dorsal, ja només arribava he vist la "blue line" i se't posa la pell de gallina, era el final i clar he aprofitat per fer-me una foto allà al costat jajajaj

Esta una mica desgastada però com a minim puc dir a hores d'ara que ja la he trepitajada, diumenge espero seguir-la durant 42.195 m

Després juntament amb en Javi hem anat fins al Pavello 6 a buscar el dorsal, la veritat es que esta força bé i es força gran,


















he recollit el dorsal sense fer cap cua, no hi havia gairebé ningú i d'alla a buscar la samarreta que et donen - no esta gens malament

M'he fet una foto amb la samarreta tècnica que et donen (no la portaré el dia de la cursa - però aquesta si que no la regalo a ni deu).













Hem estat voltant per els stands que hi havia i el de runnerworld (tenda que hi ha a bac de roda cantonada amb litoral) li he fet una foto , ja que he vist els productes de la marta, m'ha fet molta gracia i per això li he fet.... (marta pedazo de publi que us fa aquesta gent).....


Al final abans de tornar cap a casa, hem quedat amb en Javi on em recullira. Ell fara desde el km 10-11 fins gairebe el final (no la fa completa), això no us imagineu el que m'ajudara, perque en els meus pitjors moments a partir del 35, ell encara estara prou bé per portar el ritme... a veure que tal aquell punt...
Estem molt molt aprop, i de ganes no en falten....
Ja us ho explicare bé bé....