diumenge, de febrer 24, 2008

Entreno dissabte 23 de Febrer

Ja queda tot just una setmana, i volia fer una última prova abans del gran dia....

la prova era testar la pujadeta de Paral.lel per veure que no era tan dura com la veure el dia de la marató, ja que portare 40 km en les cames, i molt probablement em serviria per animar-me i pensar "vinga que dissabte passat la vas fer i tampoc era per tan"...

De manera que aprofitant que he anat a dinar a casa dels papis, he sortit corrent, baixant desde casa fins a la platja (passant pel forum, per allargar-ho una mica) i enfilant Paral.lel amunt, -- la primera part del paral.lel es relativament plana, pero hi ha una segona part que s'enfila de mala manera, pero he mantingut perfectament el ritme (una mica més fort que el de la marató)

O sigui que han sigut 15 km més a les meves cames, i el paral.lel no s'ha fet tan dur..

Ara ja queda només el dia de la prova final, ja que la propera setmana els entrenos son molt molt lights....

Dinant a casa, mon germà m'ha comentat que igual faria alguns km amb mi, m'ha fet ilusió ... suposo que no els fara, perke després m'ha comentat que faria el ridicul si vol fer 10 km amb mi (els últims) i no em pot seguir el ritme jajajajajaja