dilluns, de febrer 04, 2008

Mitja Marató Granollers 2008

SENSACIONALLLLLLL

Una de les millors curses que he fet mai, m'ho vaig passar bomba. Faig el resum de la cursa perque ho entengueu.

Varem arrivar (Albert, Marta i Victor) sobre les 9.45 i varem anar a deixar les bosses, l'ambient era sensacional, estaba plagat de gent, el pavelló hi havia molts voluntaris i tots molt amables (gracies), varem deixar les nostres coses i ja vestits per la cursa, varem anar direcció a l'Estació on haviem quedat amb molta gent. De cami (i encnara dins del pavelló,ens varem trobar amb en Dani el seu cunyat i en Javi), la motivació era fantastica. Allà vaig intentar insistir a en Javi de començar la cursa tots dos junts a 5.00 '/km però va desestimar la oferta (pena perque haguessim arrivat tots dos junts)..
Un cop a l'Estació ens varem trobar en Serpiente i en Richal..., que estaven estirant i motivats per fer uns bons temps (tot i que en Serpiente pensaba que el Genoll li podia fer una mala pasada com aixi va ser ... pena nen)

En vista que cap dels altres grups amb qui quedavem es presentava (vaya panda de impresentables jajaajja) varem anar tirant cap a la sortida, i no ens varem posar en el calaix que ens tocaba (upssss)..... la sortida primer pels possibles guanyadors va ser viscuda amb emoció per la gent, veies els 4 kenians com gambaben ... diossss... eso es correr...

Poc despres varem sortir el reste del grup (6000 alteltes la mitja i 1500 el 1/4), varem començar tots 3 a ritme de 5.00, la marta anava tranquila i amb pas segur, vam passar el km 1 amb 5.20, vaig pensar que era normal, ja que la sortida estava molt plena i costava de sortir, el km 2 (encara anavem tots tres junts) ja el varem fer a 5.10, encara estavem una mica freds, pero el ritme era molt acceptable, varem creuar de banda a banda, ja que els de 5 al cap de pocs metres es separaven, quan vaig veure que anavem una mica lents pel temps que volia marcar, li vaig comentar a en Vicotr i la Marta que em separava del grup, de manera que vaig tirar sol, ... inicialment fantastic em vaig trobar penya del corredors.cat (Krlos, ...) que em sobrepassaven com esperitats, com corre aquesta penya deu....
Aixi vaig anar passant escoltant musiqueta fins al km 5, era una pujada constant pero no feia mal a les cames, podia aguantar estar al voltant de 5 el km tranquilament (no em veia ofegat). Passat aquest km hi ha una serie de pujades baixades que ho noten les cames, al km 6 estaven les aigues, vaig agafar-ne una per glopejar una mica (ja que veure no vaig veure)... Seguia anant a 5 el km i sense forçar molt, estava entremig de un grup de gent força heterogeni, algun maimakansu, altres corredors.cat, ....
passem el Km8 i sento qeu de lluny la gent cridava, veia una moto en sentit contrari, al cap de un minut vaig veure un tio esperitat ... deu meu kin ritme... wanjiru que tirava com un condemnat (al final va fer 59 min - aixo no es d'aqeust mon), ja li portava uns 500 (ell estava al km 13) metres al segon classificat.
Seguia tranquilament sense patir gaire de cames i ja imaginant-me aquella pujada a la Garriga que tan i tan em va costar l'any passat, de manera que km 9 girem per entrar a la Garriga i veig la pujada inicial, vaig frenar una mica pensant -- despres ja ho recuperaras --, i vam entrar al passeig principal (de sorra) del poble , aquella pujada increible de l'any passat (que recordava), s'havia transformat en la meva ment en una pujada suau com la resta del cami ( i vaig pensar, deu que malament que anava l'any passat per aquell punt).... La Garriga hi havia molta gent esperant i saludant, quina bonica sorpresa, vaig passar el km 10.5 amb 54.09 o sigui que una mica superior a 5 el km.....
Aquest punt em va decidir a pensar casi com un GASOSA, i vaig pensar que era baixada tot (excepte el km 15), de manera qeu la meva ment deia A MUELTEEEEEEEE....... vaig incrementar el ritme a 4.30-4.40, volia veure si podia aguantar fins al final o reventava abans, em vaig fotre el gel en el km 12 i em va sentar de puta mare....
Vaig aguantar el ritme i veia que anava restant segons al retlloge, el meu cap anava fent calculs per veure si podria fer el temps marcat (1.47) pintava que si...
Vaig passar el km critic del 15 (que vaig trigar una mica més - 5.00 altre cop) i em vaig tornar a posar a 4.40 fins al final, l'entrada a GRN city ,va ser increible, veient moltissima gent a la voravia saludant i animant (SENSACIONAL).. vaig veure els Pavons al km 18 (no se si em van veure a mi)...
Quan seguia, veia que tenia fet el baixar de 1.47, i pensava qeu si seguia a aquell ritme aniria a 1.45, al final quan vaig veure la Marta i en Vicotr al final de la cursa, em va donar temps per dir-lis que entraria en 1.44, jajajajajaj la Marta pobre pensava pero calla i corre.....

Final, 1.44.31, (casi 6 minuts mensy que la meva millor marca... uallaaaaaa).....

Adjunto la cursa que vaig fer, es veu la progresio i el final que anava a tope




Javi como me la has pasado pongo la tuya, asi comparas si kieres....