dijous, de febrer 14, 2008

Entreno dimecres 13 de Febrer

Ahir varem sortir amb poques ganes a fer les series que tocaven.

O sigui que primer vaig fer 45 minuts a un ritme de 5'/km, tot anava molt bé, vaig passar per Gracia i vaig arrivar a Can Dragó.
Alla em vaig disposar a fer les 5x2000m series, que em tocaben.
Varem començar amb la primera, el ritme era prou bó (una volta sensera a Can Dragó son 2 km justos), al final la vaig acabar en 9'31'' (o sigui una mitja de 4.45). Vaig començar amb la segona serie despres de un petit descans de 90'', semblava que les cames em pesaven (encara noto una mica els 34 km del cap de setmana pasat), i la meva idea mentre corria es que el temps era pitjor, pero al parar el crono marcava 9'24'' - no havia forçat molt i no entenia gaire bé el perqeu d'aqeustes sensacions pitjors en la segona volta si feia millor temps.
La tercera, va passar exactament el mateix que l'anterior, sensació d'anar lent i que no acabava d'arrencar, però altre cop vaig acabarla en 9.20'' (tornava a fer a 4.40'/km),

Despres d'aquesta tercera serie que havia pintat bé, vaig decidir que les cames estaven carregades i l'endemà tornava a tocar sortir, de manera que vaig veure que era bon moment per a parar.

Per cert, ja porto 970 km en el Nike +..... a propet de haver fet 1000 km en 8 mesos