diumenge, de febrer 17, 2008

Mitja Marató de Gava 2008

Ultima prova abans de la gran cita el dia 2 de Març.....

Mitja Marató de Gava - Castelldefels, avui era un bon dia (no feia molta calor) per correr, hem quedat a les 8.30 (una hora abans de la sortida) amb en Javi i en Dani, he deixat el cotxe al Barnasud i he anat a peu fins al poliesportiu on donaven els dorsals, allà ja amb ells dos m'he acabat de canviar i deixar la roba al guardaropia.

Despres de uan bona xerrera, i acordar amb en Javi que sortiriem a 5.30 i mantindriem ritme fins al final (pensant en acabar en 1.57.00), han donat el tret de sortida, ens hem posat en marxa rapidament i hem passat el primer km amb 5.05, hem pensat que anavem una mica rapid, pero la veritat no li he fet cas perque encara era l'inici de la cursa.

Els km 2, 3 i 4 queien a 5.05, 5.10, 5.05 respectivament, en Javi de tan en tan m'anava avisant de lo ràpid que anavem respecte l'acordat, pero en aquell moment estava amb molta força, estic en bon moment i pensava tira i ja veurem que pasara,...

Just llavors en el km 4 m'ha enganxat en Dani Pons, passant com un esperitat buscant el seu grup per acabar en 1.35, i despres de parlar un segon, m'ha dit, "colega vas a un ritme massa rapid", en aquell moment he pensat te raó i he aixecat una mica el peu del'accelerador, pero el km 5 ha caigut en 5.20

Despres de fer dos glopades a l'ampolla, i amb en Javi al meu costat que el veia molt bé de forces, he pensat de seguir a ritme, ja que estava tan i tan comode, axio ha fet que els km seguents caiguessin sobre el 5.10 tots, en el km 8, he pensat (mal pensat albert) "Si paso els 10 al voltant de 50 min, tiro a muelte a veure si faig marca", aixo ha fet que en Javi es desengaxes una mica, perque he apretat fins a fer caure els seguents km a 4.50 i 4.45..... el km 10 l'he passat en 51.20, i aixo ha fet que em desanimes a seguir amb el tema de la marca i seguir a un ritme normalet (sort)...
En Javi en el 11 ha tornat al meu costat i ja hem fet tirada a 5.10 constnat fins al km 18, allà hem baixat una mica el ritme (no gaire) i hem fet el ultim km (on hi ha un parell de pujades importants amb 5.38)....

A l'arrivada he vist el meu pare amb la camara de fotos en mà i m'ha fet la foto que adjunto al final...
Total 1.49.23, segona millor marca, pero amb regust agredolç,
- dolç, perke em veig molt bé de cara a la marató i sobretot a Montornes on veig possible baixar a 1.42
- agre, perque si havia proposat fer un ritme d'entreno i no l'he respectat, no es de rebut....

Mai havia fet una mitja tan i tan regular

del km 0 al 5 - 25:59
del km 5 al 10 - 25:23
del km 10 al 15- 25:50
del km 15 al 20- 26:24

Adjunto la foto del final