diumenge, de maig 04, 2008

Cursa Circuit Montmeló 2008

La cursa d'aquest any, com ja havia posat en aquest blog, era per a veure si podiem fer uns 55' amb la Marta per tal que millores el temps que te com a millor marca....

Varem quedar ben doreta per tal d'arribar sense problemes a la cita, hi havia una cua important a l'entrada, que va fer que per aparcar triguessim gairebe 15 minutets (sort que anavem amb temps)

... D'allà varem passar a anar a buscar el dorsal, un cop recollit ens varem trobar els teixidor (havien vingut gaire bé tots - faltaba l'Adri, i tan contents com sempre) --- FOTO...

Poc a poc ens varem encarar cap a la sortida de la cursa de 10 km (que estava - segons he llegit a la corba penultima), el circuit es fantastic i la carrera consistia en 2 voltes a aquest.

El sol era de justicia i la temperatura començava a ser molt important a les 10.30 del matí (hora de la sortida).

Sortida, molta gent sortia d'estampida, ens varem qeudar en un grupet la marta en Victor i el menda.. anavem a ritme tranquilet, anava pensant qeu poc a poc aniriem agafant ritmet - la sortida es en Baixada i dona ganes d'arrencar a sac...

Aquest inici de la cursa va anar força bé, el primer km el varem cubrir bé, de lluny veiem a la Marta T i son Germà, poc a poc el nostre ritme era prou bó, els km anaven caient, i el circuit es mostrava duret (puja baixa important - hi ha 3 pujades xules per volta), total en el km 4 vam passar el grup dels Teixi i veiem que anava bé la cosa

Temps de pas per km

5.28'' / 5.51'' / 5.43'' / 5.38'' / 5.42''

Això indicava un ritmet que facilment estariem per sota de 57', PROBLEMA (i ho poso amb majuscules), l'avituallament del km 5 (recta d'arribada) va ser un desastre, no hi havia aigua diosssss.. vaig mig intentar pillar un vaset per la Marta (crec ni en Victor ni jo varem pendre una sola gota - hi ha moltes queixes al respecte), això va provocar que el ritme de cop baixes i la Marta ho notes molt, els segons 5 km van ser molt pesats i aqui els Teixi ens varem tornar a passar .

Temps 2ª Part.

5.56'' / 6.44'' / 6.42'' / 7.20'' / 6.22''

Com podeu veure (els km son els mateixos que els d'abans), els temps de la segona volta (crec clarament per culpa del tema aigua) van ser molt pitjors... A comentar inclus que la Marta T, al final de la prova que va acabar amb un fantastic 58' (per ser la seva primera cursa de 10km) va anar al terra perque no podia més del calor (i com ella en vaig veure varios)

TEMPS FINAL.- 1.01'31''

Segur que ho tornarem a intentar a la cursa de 10km de Nou Barris el dia 1/06/2008, i aquest cop ho conseguirem....... (Victor ens ajudaras?)

1 comentari:

Anònim ha dit...

La veritat és que a partir del Km 4 y pico vaig començar a patir, em va entrar un flato que no em va deixar fins al final de la cursa, recordo que vaig pensar que hauria d'haver esmorçat més perque notava com les forces m'abandonaven, el Sol picava i feia una calor exagerada... però tot i que el temps que he fet ha estat el meu pitjor temps de tota la història de les curses de 10km (ja ja ja!), no em vaig parar ni un sol moment i vaig aguantar patint com feia temps que no patia en una cursa... Quan vaig arribar a la meta, els primers 10 min em vaig haver d'agafar varios cops a les valles perque sentia que m'anava a terra, no tenia forces ni per caminar... no sé què em va passar, el que tinc clar és que el Víctor i l'Albert em vau ajudar moltíssim! MUA!
Redya