dijous, de maig 01, 2008

Fotos entreno Dissabte

Pujo alguna que altre foto extra del entreno de dissabte, tal com vaig descriure, va ser brutal, i això ja m'ha fet decidir a escollir dos curses de Muntanya (una d'elles en moooolt poques setmanes), són distancies curtes (entre 13 i 17 km). Crec que aquest entreno i competició també em pot ajudar molt a millorar sobre asfalt possant les cames ben fortes i el patiment m'ajudara per la Marató de Octubre, que encara no he decidit on correre, però segur que en faré una...







Aqui es pot veure la meva cara de patiment després de haver pujat els primers 7.5 km... estava cardat de veritat








En Juan amb la Calma i amb el bon ritmet que portava en arribar al cim encara va tindre esma per aixecar els braços (com veieu l'actitud era diferent).






Desde a baix (un cop acabat) vaig volguer fer alguna foto a la muntanya que acababem de "mig" pujar (faltava la pujada a St Jeroni, que no em vaig veure en cor).