diumenge, de maig 25, 2008

Entreno dimecres 21 de Maig

Com el dimarts tocava entreno de força i pel tema del partit de futbol i que vaig sortir tard del curro, no ho vaig poguer fer.. i estava a Valencia (per curro), vaig buscarme un circuit allà (ajuda d'en Juan)...

Vaig començar, desde el Hotel per l'Av Colon fins al riu (tot i que no hi correr una sola gota).. d'allà vaig continuar pel mig de les instalacions que tenen del riu (molt guapo), fins a un total de 20 minuts, despres d'aquests 20 minuts a ritme tranquilet, vaig fer abdominals (5') i lumbars (5')..
Seguit vaig fer la tornada (per riu també) a un ritme superior al que havia anat (suposo que debia anar a uns 4.45'), un cop vaig arribar a l'inici de l'Av Colon, hi havien 24 esgraons i llavors vaig repetir 2 vegades els exercicis que havia d'haver fet el dimarts (se qeu dos i no 3... upsss), constaven del seguent.- (enviat pel Juan)

3.1 Pujada a les escales d'un en un escaló (tranquilet)
3.2 Segona pujada igual (mes rapid)
3.3 Tercera pujada de 2 en 2 escalons
3.4 Cuarta pujada de 3 en 3 escalons (sino pots doncs de 2 en 2.... que es molt fotut fer de 3 en 3. I també depen de com siguen les escales)
3.5 Quinta pujada... pujar a la pata coixa la meitat de les escales amb una cama i l'altra meita amb l'altra cama 3.6 Sexta pujada.... amb el peus junt anar botant totes les escales.

despres de fer-ho dos vegades, llavors vaig anar cap a l'hotel, total 53'...