diumenge, de maig 11, 2008

Cursa St Quirze - Memorial David Rovira.

Cursa que per sobre de tot ha sigut molt molt emotiva, el tema es una cursa en record / memoria, de un nen que ara fa tot just un any va morir atropellat per un cotxe, el pare d'aquest nen (Natxo) pertany al grup Corredors.cat, aquests com a motiu de record han preparat / organitzat aquesta cursa (Que per cert ja dic que ha estat tot molt ben organitzat).

Varem arribar amb en Juan (en Victor vist el temps, no va venir) ben doreta, a les 8.00 ja estavem allà, ens va donar temps a recollir dorsals (els correcats teniem els dorsals baixos - jo el 56), un cop al dorsal a la mà, vaig anar a fer-me la primera foto abm ells, la veritat es que una mica de corte ....

Un cop feta la foto varem escalfar una mica, allà ja vaig veure que era pujada important només començar... tot i així vaig volguer fer la tactica que varem dir a corredors, amb la llebre de 45' fins a km 5-6 i despres despenjar-me

Vaig possar-me a roda de 45' desde l'inici, just darrera d'en Korfbaler (llebre), i en un grup de unes 10 persones. el primer km el vaig cobrir amb ells, cap problema, pero veia que anava forçat i que començaba a ser un puja baixa, el segon km ja vaig començar a desenganxar-me, veia que en les pujades em costaba moltissim, mentre que les baixades les portava prou bé, vaig fer la goma 1 km aprox i ja vaig veure que res de res, el km 3 era en pujada i jo no podia seguir res de res, ..... vaig deixar una mica l'obsessió del 45' (mentre en Ferran em passava, portava un bon ritme)
el km 4 vaig enganxar-me a la llebre (Danigol) de 47', vaig estar com 1 km amb ell, però m'estava pixant (que anem a fer) i vaig pedre uns 15'' quan em vaig parar en un camp que hi havia. el km 5 ja el vaig passar sense grup, vaig agafar l'ampolla i despres de 5 al 7 va ser una pujada constant, diosss com em costava, intentava tirar, pero no arribava, el temps notava que anava caient ..

En el km 8 va passar-me en Zenon, llebre de 50' i vaig pensar en enganxar-m'hi, vaig apretar els dents i em vaig possar a roda, quedaven 2 km i pensava que patiria pero que valia la pena, els km anaven caient i del 8 al 9 va ser en 3'50'' (després varem sentir que estavem retallant sense voler uns 200m), i al final una altre pujada per arribar a meta...

Total un puja baixa (horroros) que va acabar amb 48'48'' i els parcials els seguents

4.37 / 4.49 / 4.52 / 4.35 / 4.55 / 5.16 / 5.36 / 5.07 / 3.50 / 5.08

Després em vaig quedar a ajudar / veure les curses dels nens, va ser molt divertit, veure com els vailets corrien...

La Marta em va venir a veure per sorpresa (que em va agradar moltissim).

Temps d'en Juan, molt bó 40.03'' i en Ferran 45'40'' (millor marca i fantastic temps)