dissabte, de maig 31, 2008

Cursa 10 km GRN 2008

Passo molt breument a resumir-vos la meva patetica cursa d'avui, l'intenció com havia posat era fer sub 45 o apropar-me a sub 46 (que seria millor marca), he arribat ben doreta a GRN, recollit el dorsal, aplicat les cremes i estirat... o sigui qeu tot pintava genial, feia bon temps (tapadet pero no plovia)

Comença la cursa, l'Albert surt una mica depressa, ho noto, però vull veure com vaig al primer km per tal de regular, es baixadeta i vulguis que no m'atabalo i augmento el ritme, primer km 4.11'' (deuuuu.... Volando voy, volando vengo ), ai ke patirem, regulo una mica frenant, no pot ser, vaig més rapid que alguna de les series del cap de setmana passat.

Segon km 4.25'', encara vaig molt rapid, pero una mica millor, intento regular una mica, noto que el cor va massa accelerat (buff buff patirem patirem)

3er km 4.34'' (eppp he agafat un bon ritme bé), veig que corredors em van passant pero jo al meu rollo...

4art.- 4.36'' (bé bé mantenint)... epp escales (merda merda) i escales amunt ( com costen) volta agafo aigua i segueixo corrent, veig que el ritme ja no era el que tenia que ser, les escales m'han trencat una mica

4.44'', (5km.- 22.36'), encara vaig a ritme de marca pero vaig cardat cardat.... el km es fa massa rapid, miro crono i

6è km .- 4.05'' (no pot ser, anava malament i millor tmeps per km.. segur que no esta bé)

7è km .- 6.14'' ja deia joooooo impossible que el 6 hagues sigut tan tan rapid, vaig malament i tot deu m'avança, em veig com una tortuga i el meu cap no xuta

8è km .- 5.25'' (he dit tortuga??? collooo he perdut més de un minut respecte el temps que volia fer per km, - aqui ja veig que tota opció de fer el que sigui s'ha perdut) ara a aguantar fins al final

9è km.- 5.51'' amb escales incloses, que encara m'han trencat una mica més, que malametn que vas Romero, fins i tot he vist formigues que em saludaben al passar pel meu costat, perque el cap el tenia mirant al terra, i només veia els animalets i poca cosa més, vinga apreta coi, m'enganxo a un del club AIRE, que sembla que voli al meu vostat, apreto els dents fins al final...

10è km.- 4.46'' aquest ha estat correcte

Total 48.58'' (22.36''/26.22'') Kins segons 5 km I demà Nou Barris a Ritme tranquilet, a veure que passa.