diumenge, de juny 01, 2008

Cursa Nou Barris 2008

L'intenció d'aqeusta cursa inicial, era ajudar a la Marta a poguer fer marca (sub 55) pero degut a que divendres / dissabte es va trobar malament, no va poguer vindre a fer la cursa.... de manera que he variat l'objectiu...



m'aixeco a les 6.30 per tal de estar ben despert i esmorzat, menjo platan, i em vaig canviat despres d euna bona dutxa, veig que plou, (uiii que avui sera un dia remullat) .. mai havia fet una cursa sota la pluja aixi que pot estar bé....

a les 8.00 surto de casa direcció a l'inici de la cursa, això d'estar al costat es una meravella.. en 1o minuts arribo a la sortida, em trobo amb en Zenon i em presenten uns quants correcats (Albert 67, Josep Lluis, ...) despres de una mica de xerrera i la foto oficial (la penjo)

em dirigeixo cap a la sortida.... per fi he vist en Juan (s'ha dormit jajajajajaj)... despres d'escalfar una mica sota la pluja anem cap a la sortida, de moment no queia fort...

Donen la sortida jo m'ho prenc amb molta calma, vaig un grupet de gent que no coneixo, no porto música i aixó fa que pugui anar veient la gent, veient com plou,, primer km no el veig (malament anem jajaja)... segueixo corrent passem per devant de Heron City i cementiri, allà veig el segon (10.31'' a 5.15'/km) veig que vaig lent, pero les cames encara estan cansades d'ahir, vull seguir a ritme similar i la pluja apreta, no val la pena intentar anar més fort, ja vaig bé.. tercer km just abans d'entrar a la pista d'atletisme (per dalt) 5.08'', eppp compte, que rellisca un colló, aquell terra era una merda tot mullat, cau encara més pluja, jajaj ke divertit..

Seguim i arribem al final de Can Dragó km 4.- 5.26'' (s'ha notat que he aixecat l'accelerador perque el terra era fatal), pujadeta per Fabra i Puig i més pujada a Pi i Molist km 5.- 4.57'', en veure aquest crono, m'he dit de mantenir-lo fins al final, fos de pujada o baixada a veure com regulava.. km 6 just al final de Pg Valldaura amb Brasil 5.00'' (clavao)... tornem a pujar Pg Valldaura fins a la rotonda km 7.- 4.54'', en aquesta fase de la cursa, només feia que avançar a gent, kina sensació de anar genial (i anava més lent en general que ahir) ... i plovent... em trobo en Josep Lluis (corredors.cat) i li dic si vol ajuntar-se amb mi, s'enganxa i despres de un minutet de xarrera veig qeu pot.. au amunt Pg Verdum.- km 8.- 5.18'' (es nota ke puja fort)... vinga un últim esforç, m'ho dic a mi i li dic amb ell (l'ultim km es en baixada) km 9.- 5.06'' i auuu a deixar-se anar fins al final...... km 10' 4.43''

Total... 51.08'' però disfrutatn molt molt...i avançant un munt de gent.....

5 comentaris:

JLAS ha dit...

Ei! Albert, moltes gràcies per tirar de mi a Via Júlia, va ser un plaer compartir aquests darrers 3 Km's amb tu.

Anònim ha dit...

et vas tirar un tio, albert?

Anònim ha dit...

et vas tirar un tio, albert?

Osk@r ha dit...

Buena crónica de la carrera Albert. Yo la corrí por primera vez y no me desagradó. Lástima del tiempo... Un saludo

Osk@r ha dit...

Para saber el nº de visitas que tienes necesitas insertar en tu blog un contador. Hay muchas páginas que te explican como hacerlo. Un saludo