dimarts, de juny 24, 2008

Entreno dissabte 21 de Juny

L'intenció era fer una mitja /una hora de mar, varem anar a la platja de Montgat com sempre, després de llegir una estoneta, vaig agafar les ulleres de pisicna per tirar-me a mar, i auuuu cap al mar direcció a la primera boia, vaig estar veient varios grups de meduses.. al arribar a la boia, ja vaig veure 4 juntetes (esperant-me i cridant-me per donar-me una bona fiblada) ...

vaig mirar-les, i au cap a fora, allà vaig decidir posar-me les bambes i fer mitja hora de running... primer vaig sortir de la platja en direcció Mataró, fins al final del primer parking, total de temps 15.28'', el ritme era tranquilet, de tornada vaig volguer apretar una mica més per fer una mica de progressió... tornada (exactament el mateíx camí)... tornada.- 14.32''

temps total .- 30.01'' (la tornada un minut més ràpid)