diumenge, de juny 08, 2008

Entreno diumenge 8 de Juny - Platja 2

Avui volia fer una mica més de distancia de platja i veure com em sentia, quan hem arribat feia un bon solete, de manera que venia de gust posar-s'hi una bona estona, m'he llençat (després de deixar anells i pulseres, per no perdre-les), collóooo l'aigua estaba fresqueta fresqueta....

he anat fins a la primera boia groga que hi ha, quan faltaven uns 5-10 m, he girat per anar en direcció paral.lela a la costa, aixi he anat i tornat, vigilant la direcció perque el mar em portava cap on li donava la gana..

Total 51 minuts, i just sortir m'he possat a correr per veure, el que costa, he fet 10 minuts per la sorra de la platja (i després dels 2 primers minuts del colocon que portava de l'aigua), la veritat es que molt molt a gust, uan mica dur al prinicipi però perfecte la reste...

he de seguir practicant

2 comentaris:

Víctor Gutiérrez ha dit...

Ei!!! Mirant blogs per internet, he trobat un company correcat...!!! Molt bones cròniques!!! Prepares algun triatló? Aquest seria un objectiu per a mí molt a llarg plaç!! Una salutació (per cert soc Mufasa a corredors.cat)

Víctor Gutiérrez ha dit...

Ja he vist que has linkat l meu blog. Gràcies, jo també ho he fet!

una abraçada!