diumenge, d’abril 06, 2008

Cursa Bombers 2008

Sobreentreno brutal, es podria dir la cursa d'avui..

Ens hem aixecat doreta (la marta també participava) i hem anat amb en Victor cap al Parc de la Ciutadella, allà després de veure en Rodri i en Tivi, hem anat a deixar les coses al guardaropia i auuu cap a la sortida.

No havia escalfat gens, només uns estiraments, les cames estaven fredes i una mica tocades, tenia en Victor al costat, la marta la hem deixat una mica enrera a la sortida. Sonava la música, l'ambient- simplement espectacular... tothom uniformat.. Sona el tret i al cap de 1'30'' hem passat per sota de la sortida... LA CURSA HAVIA COMENÇAT...

Els primers metres com era d'esperar fent moltes ziga zagues, intentat evadir la gent més lenta (no entenc el perque gent que anava desde l'inici a un ritme de 6' estava tan endevant però bé)... anavem ben juntents amb en Victor esquivant la gent, km 1 ... miro el nou retllotge premo el botó (genial aquest retlloge) i 4.46''.. merda he pensat, però el tema de tant esquivar feia perdre molt de temps, encarem el inici de paral.lel i seguiem passant a la gent, de moment les cames començaven a encendres, pensava que podia anar tranquilament uns 10 segons més rapids com a minim, segon km a 4.45'' (en Victor hem pregunta que com anem, i li comento que 15'' per sobre), el tercer km era una bona pujada, la gent encara estava molt molt junta, feiem el que podiem per esquivar-la, i torna a caure el tercer en 4.46'' (ja portavem 45'' de retras)....
he pensat bé a partir d'aquí podre correr, però llavors eren dos corves importants on la gent s'ajuntava moltissim i es frenava, això em trencava el ritme, arrivem a la Gran Via, sembla que aqui si que es pot correr, però les dos corves m'han matat i ha caigut un 4.54'' (fatal)..

Comença la cursa, les cames les portava calentetes, en Victor hem pregunta que que tal, jo li dic que el ritme malament, ell es posa davant i començar a tirar (vaig pensant, aquest tio es una máquina) intento seguir-lo com puc, veig que el cos no em respon, no porto bé la respiració (merda el ritme no el podre seguir ni boig, i anire cap enrere segur), al km 4.75 (aprox) hi ha les aigues, cops per agafar les aigues (tranquillsss gent que hi ha molt d'espai), però la gent com si s'acabes les aigues, agafo aigua per mi i en Victor.. Però sóc conscient que estic retenint el pobre xaval, li comento que tiri que vaig malament de pit, i que no podre fer res de res, el perdo de vista en tan sols 500 m (kin ritme nen)..
Un cop sol, afronto el final de la cursa com puc, els km cauen però el ritme no es recupera (pensava que després de la pujada de Paral.lel podria recuperar).. km 6 en 4.57'', el 7 al final de Gran Via cau en 5.02'' vaig de mal en pitjor, aqui he vist els meus pares en la curva, els saludo, el ritme penso que el portava igual (malament però igual), creu-ho la lina de 8 km i joderrrrrr 5.29'', no entenc res de res, el meu cos no respon, encaro Via Laietana i no puc fer un simple sprint de 1 km, vaig malament el km 9 cau en 4.54'' i despres ja era el final, molta gent animant (ke booooo, gracies a la gent que anima puc recuperar una mica), arribo a la meta en 4.59'' (últim km)..

Total 49.38''

Buaaaa Sub 50', ke trist i jo que volia ser sub 45....

No m'he endollat en cap moment, tal com molta gent m'ha anat comentat aquesta setmana, porto un sobreentreno brutal (Gracies, Marta / Juan / Javi / Dani /... pels consells, hauria d'haver fet cas, però els que em coneixeu sabeu lo burro que soc)...
Pararem una setmana i mitja sense fer gairebé res (futbol i poc més) i després començarem de nou

Resum de km
km 1.- 4.46
km 2.- 4.45
km 3.- 4.46
km 4.- 4.54
km 5.- 5.00
km 6.- 4.57
km 7.- 5.02
km 8.- 5.29
km 9.- 4.54
km 10.- 4.59