diumenge, d’abril 20, 2008

Entreno dissabte 19 d'Abril

Doble sessió tranquileta avui i visita per la tarde a Esportissim (ho explicare en un altre post)....

Hem arrivat amb la marta al gym cap a les 14 hores (una mica tard), i voliem fer unes series a la pista d'atlestisme, després de canviar-nos hem anat direcció a la pista i allà hem començat a fer unes voltetes inicials a ritme lentet - hem aprofitat per calibrar el i-pod de la marta (el meu s'ha fos desde la marató buaa buaa)... despres de fer un total de 6 voltes (calibratge inclos), hem començat en serio amb les series. La meva intenció era que la marta fes les series molt per sota del ritme de cursa que vull portar durant Montmeló (a 5.30''), això significava que si feia 400 m (1 volta) en 2.20'' serien un ritme de 5.30'',
m'he posat darrera seu (per veure si aixi l'empentava a anar més ràpid) i he vist que el ritmet era ben bó, primera serie 2.02'' (ritme 5.05''), un cop donada la volta, hem fet una serie d'abdominals i després 30'' extras de descans, segona serie (tornava a anar darrera seu) i ha caigut en 2.00'' clavats (ritme 5.00''), veia que portava un ritme molt molt bó, amb el que he decidit fer les seguents al meu ritme i intentar treure profit, les series seguents han caigut en els temps....

1.31'' / 1.33'' / 1.34'' / 1.37'' / 1.28'' / 1.32''

Aixó significava un ritme de aprox .- 3.45'' (fantastic ritme)....

La marta, totes les series que ha anat fent queien per sota de 2'', inclus les 3 últimes per sota de 1.50'' (ritme 4.35'') -- estic convençut que fara la marca que desitja

Un cop acabat i després de fer una mica de estiraments finals, he anat cap a la piscina, allà m'he trobat en Juan que estava fent unes quantes series de 50m (crec que ha fet 15 al final... porta un camí fantàstic per estrenar-se en duatlons o triatlons)..

Allà he volgut fer molt, però com m'he encantat xerrant amb ell, doncs al final només he fet 1 km en total (40 piscines), cada 100 m li donava al botó del retllotge amb el que se les velocitats que portava...

1.53'' / 1.58'' /4.17'' (2x) / 2.11'' / 2.09'' /

Total que ha sigut un bon dia, feia solete... i l'entreno ha anat de meravella...

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola campió!! Fas molt be d'anar entrenant així. Sense presa pero sense pausa i sempre amb coneixement.
Per cert... ja estic inscrit a Sant Quirze.

Que porte un camí fantastic nadant? uffff doncs no em queda encara.

A vuere quan t'estrenas en muntanya... veuras com enganxa la muntanya. Son curses espectaculars i diferents en tots els sentits.

Anònim ha dit...

Com que "la marca que desitja"!?!?!? Voldràs dir la marca que tu vols que faci... per que entre tu i el meu germà m'esteu posant un cap... jo mai he dit res!
Però de totes maneres, gràcies per l'entreno! M'ho vaig passar molt bé! ;-P

Redya