dimarts, d’abril 15, 2008

Entreno dimarts 15 Abril

Després de realment passar-ho malament durant la cursa de Bombers, tal com vaig escriure, i assumir que el sobre-entreno havia fet "mella" en mi.. vaig decidir no fer ni xapa durant 1 setmaneta, i tot i que ha sigut duret, perque les ganes de sortir ni que fos a rodar 20 minuts em podia, he aguantat com un campió jajajajaj.....

O sigui que avui amb la calma he tornat als entrenos, 2 km de piscina repartits en 4 x 500m, no m'he endut el retllotge per no pressionar-me si em notava tocat, i crec que hauria fet bons temps perque em trobaba lleuger (la primera serie no, però la resta anava como sin lastre)...

Aquesta setmana com es de pressa de contacte altre cop, començare fent 2 dies piscina (avui i dissabte) i dos Running (demà i dimenge) - rotllo molt lleuger, rodant i apretant potser els ultims 10 minuts.

Gracies a tots aquells que m'heu donat consells, pel tema de sobre-entreno i com millorar de cap i cos aquest tema. Sóc molt burro i no ser dir "PROU".