divendres, d’abril 18, 2008

Cursa de l'alba vs Sant Quirze del Valles

Ja fa un parellet de setmanes que em vaig apuntar a una cursa que te molt bona pinta, es per l'11 de maig, i es a Sant Quirze del Valles, esta organitzada pel grup de gent al qual estic associat (Corredors.cat), i dic que té bona pinta, perque han posat moltes llebres, el regal sembla molt molt guapo i el recorregut de 10 km sembla ben bó per recuperar aquest tó que em falta i els anims que també em manquen després de al cursa de Bombers.
A banda la cursa es un memorial a nen que l'any passat va morir, o sigui que una causa molt i molt lloable (Gracies Corredors)

Deixo el Link per si algú li interesa entrar a veure-la.

http://cursasantquirze.corredors.cat/

HI ha unes quantes normes que fa que sigui una cursa una mica diferent, la primera es la desqualificació de corredors si t'enganxen "RETALLANT"... estan molt durs amb els retalladors, o sigui que qui s'apunti ja ho sap..

D'altre banda, els Teixidor del CRUIXPÀ (fantàstic forn), m'han conviat a fer la cursa que el mateix cap de setmana van ells a fer (justament el mateix dia collons)... es la Cursa de l'Alba, una fantastica (segons ja m'ha comentat molta gent) cursa de 24 km de Muntanya, seria el meu estreno en aquesta especialitat (algún dia he de començar perque el tema em tira), pel que em comenten però es molt dura, l'hauria de plantejar en 4 hores o superior - similar a la marató de BCN 2008 (i sabeu com vaig patir)....

Deixo també el link
http://www.cursalba.org/

Li he donat moltes moltes voltes, i el fet que el Victor s'hagi acabat apuntant a SQV, em fa decidir per aquesta i començar a plantejar quina serà la primera de muntanya (hauria de mirar de comprarme unes bambes de trial).