dijous, de març 20, 2008

Entreno dijous 20 Març

Avui primer dia de vacances de St Santa... i hem fet una mica de tot, anant pel centre a fer quatre compres.
Entre aquestes quatre compres, ja tenia en ment el meu regalet per haver acabat la Marató de BCN 2008. Feia temps que Nike m'havia enviat una publi al correu amb la nova camiseta d'aquest any i em vaig mig enamorar, de color blanc i vermell.


Deixo foto adjunta perque veieu la camiseta que dic, aquesta foto va ser just abans de començar l'entrenament.
Vaig fer els estiraments, i vaig sortir a escalfar, primer 15 minuts de carrera continua escalfant, em tocaven series amb pujades, segons deia el programa 300 m x 9 amb un desnivell del 3-5%, però volia provar uan mica més de pendent i menys distancia. Aproximadament la distancia era de 250 m x 9 i el pendent crec que del 8-9% (pujadeta mijta-forta).
Cada serie la vaig fer entre 44 i 50 seg. Al final la última ja no podia dir ni buf, i encara em quedava minuts de carrera continua progressiva. Despres de l'ultim descans (ultima serie), vaig enfilar Maragall avall i vaig començar a un ritme tranquilet, cada 10 minuts augmentava el ritme, fins els ultims 10 que era a muerte, estava desfondat (debia anar a 4.20-4.30)... no estava malament despres del entreno que m'havia pegat.
En arrivar a casa vaig fer les pertinents abdominals i lumbars (10 minutets), i se fini.