diumenge, de març 16, 2008

Entreno diumenge 16 de Març

Avui per primera vegada he sortit a correr amb el meu pare, era una cosa que tenia ganes de fer, o sigui que he arrivat més dora del normal a casa dels papis, m'he canviat i apa a sortir a correr. El ritmet esta molt bé (crec que debiem anar a uns 6.20 aprox - el i-pod el tinc espatllat), i així hem estat 22 minutets, gens gens malament (estic convençut papa que faras una bona cursa als 3 km de Montmeló).

Un cop hem tornat a casa, volia fer una mica de Fartlek, i he fet 3 tongades de 6 minuts totals (4+2) de carrera continua normal (uns 5'/km) convinat amb 2 a bon ritme (crec que debia anar a 4.20)... m'he sentit a gust amb el ritme aixo, m'ha fet veure que anirà bé el tema de provar els sub 45' als bombers.

Content del dia d'avui.