dijous, de març 20, 2008

Entreno dimecres 19 Març

Avui tocava piscina.....

El dia no pintava gaire bé, no em trobava al 100% i no us sabria explicar el perque, total que m'he tirat a la piscina amb la intenció de fer 6 series de 500 m (20 piscines), on volia que la meitat fossin amb "Pullboy" (aixi assegurava el tema de no tocar les cames).

La primera serie, ha sigut normal, temps no gaire bó, però pensava que era un tema d'engegar-me - 10'44''
La segona serie, he agafat el "Pullboy" i he intentat fer un bon ritme amb braços exclusivament, la sensació es sincerament rara, perque la part de darrera del cos flota (cosa que no passa quan vas normal), total 10'55'' (una mica pitjor però he pensat que era un tema de que només tocava braços)
Tercera serie.- 11'22'' Diosss que em pasava, feia mes de un minut per sobre del meu temps normal, avui no era el meu dia.
Quarta (pullboy) - 11'13'' Estava fatal, no daba pie con bola, i mentre feia tampoc em concentrava, no era el meu dia.
Cinquena.- 11'56'' buff "ni contarlo", el cap no se on el tenia ja
La sisena m'he decidit a fer-la a mig gas i ni tan se val he mirat temps...

Total unica cosa positiva es que he fet 3 km extres a ritme fluix (pero 3 km). Demà toca una mica de running (seguire els entrenos de Nike d ela setmana pasada, a veure si arrivo a bombers a tope).