diumenge, de març 30, 2008

Mitja Marató de Montornes 2008

Quan es fa el tonto es paga....

Aixi podria definir com a anat aquest matí per Montornes.... perque dic això doncs perque el entreno de Bombers d'ahir i el tema de Bicing per la tarde, em van deixar les cames tocades (burro)....

Hem començat a ritme de creuer, sabia que els dos primers km eren un puja baixa i no he vist el kilometratge, pero creia que anava correcte, hem començat la pujadeta constant que et portava fins a la Roca, alla es on he vist el primer km el 4, i indicava el meu retllotge 19.56'' (bienn)... anava a ritme i no em costava mantindre... hem passat tots els kilometres, i en el 7 m'he tornat a trobar a en Javi, ell m'ha comentat que anava una mica tocat, continuavem a ritme de 5 i em sentia bé però veia clar que no podria fer marca.. La idea llavors era fer una cursa decent i fer segona marca (per sota de 1.50), semblava prou a l'abast. El km 10 l'hem passat en 50'14'', seguia pintant molt bé, em notava bé i pensava que llavors tocaba baixada, en Javi em comentava que anava tocat, i hem aminorat el km 11 fent-lo a 5.30, pero el reste de km fins al 14 ha caigut altre cop a 5.. Quan veia el km 14 la cama ja m'ha donat un aprimera senyal de Stop... pero ha sigut uns 500 metres més enllà que m'ha donat una punxada i he preferit parar-me i anar al trot fins a la meta (la setmana que ve hi ha bombers, i el repte es important)...

O sigui que si vaig fer el burro ahir, fotet Romero..... Content pero de veure com he estat prou bé fins al 14, i com si no hagues fet el burro el dia anterior crec que podria fer un bon registre.

O sigui que primer retiro.

En Javi a la contra ha fet un fantastic 1.48 (niño estas hecho un crack), i en Dani s'ha mogut en el 1.36 (que em comentava que estava fatal - m'agradaria estar sempre tan fatal jajajaj)...

D'altre banda tenim una corredora nova, la Marta Teixidó ha fet la cursa de 5 km amb un fantastic temps de 29' (molt be marta guapa)

1 comentari:

Anònim ha dit...

Ostia..... vigila molt en fer aquestes tonteries perque despres arriben les lesions.
No ho tornes a fer!!! i vigila també el sobreentrenamet.
Sort per bombers.