dimecres, de març 26, 2008

Entreno dimarts 25 de Març

Se que faig la cronica una mica tard (24 hores ajajaaj), però ha sigut un dia esgotador

Resumeixo l'entreno

SImplement vaig fer 1 km en 20.10'' per fi vaig tornar a temps normals (quina ilusió ultimament m'havia baixat la moral estar sempre 1 o 2 min per sobre en cada km)
despres vaig fer 2 seires de 100 cadascuna en 1.45 --- bien bien.....

D'alla agafa el cotxe i vaig anar directament a fer el partidet de Futbol amb Ipsen... el partit va ser dles mes fàcils que hem jugat, varem guanyar 9-3 ..... erem 7 justos i aixo va significar que va ser un entreno doble....

Ultimament estic força ficat en el post de corredors.cat de duatlons i triatlons, enterant-me del un ha de disposar (tratje, etc...) la veritat es com molts d'alla diuen hi han mil pijades. joder.... pero bé poc a poc, que no ve d'aqui.

Com a últim, dir que estic content que en Juan s'apuntes a la piscina, aixo significa que hi ha un altre penjat que potser es comença a plantejar el tema de Duatlons / Triatlons, per aquest any o any que ve..... Sort Juan...