diumenge, de març 23, 2008

Entreno dissabte 22 de Març - doble sessió

Doncs si, ahir em vaig fotre doble sessió pal cuerpo.....

Vaig anar a la pisicna per la tarda amb la intenció de fer 2 x1000m, em notava molt pessat del dinar (pollo a l'ast), pero pensava que havia fet poca pisicna aquesta setmana (l'Ironterra s'apropa i vull haver fet el maxim de Km possibles)...

En arrivar vaig veure que no hi havia ni deu.. 8 carrils per a 3 persones (Jo era la quarta). bieennnnnnn.....
El primer km, ja veia que no anava bé mentra feia piscines, el vaig fer en 22'11'', força lamentable però m'excuso amb qeu el pollastre i les patates pesaven massa.
Vaig descansar 1 minut, i després a intentar fer el segon km, allà quan portava uns 700 m, vaig patir una rampa, i vaig pensar que era el moment de deixar-ho, no valia la pena forçar....

O sigui qeu en total 1.700m (dilluns per la matina més), i avui una mica de running per aquesta tarda, seguint el programa d'entreno de Bombers.