dilluns, de març 17, 2008

Entreno dilluns 17 Març

Doble sessió preparatoria.

A por el IRONTERRA s'ha dit, intentarem el 0.2 al Juny (Sant Feliu) i si tot va bé, doncs a pel 0.4 (dobles distancies) al Setembre - St Carles de la Ràpita.

Crec que estic ja preparat pel 0.2 (que consta de 2 km de natació a mar obert i 10 km de running), tot i que de moment els temps serien molt, però que molt discrets. Començare a mirar que val un tratge d'Aquatló i si val la pena m'el comprare i començare a fer km (Nat i Run) un cop per setmana.

Avui he fet per primera vegada controlant temps, una tirada llarga de piscina aprofitant que no hi havia casi ningú (tenia el carril gairebé sol per mi)... Total he fet una tirada de 2 km (80 piscines sense parar) i m'he trobat genial dins l'aigua, poc a poc haig d'augmentar aquesta distancia, però al final el pulsar i veure un 39'44'' - m'ha sentat genial (per sota de 40', bien)..

Després rapidament m'he canviat, i he anat a fer running (definitivament no tinc el nike + - merda), tirada de 6 km (aprox 3 voltes a Can Dragó) i les he fetes en 29'11'' - total bones sensacions i anava de menys a més, encara podria haver fet un parellet de voltes extres fàcil fàcil, ... però m'he decidit per fer 10 series de 100 metres (aprofitant la pista d'atletisme que hi ha a Can Dragó) per fer exercicis de Força i Velo.
Totes les series estaven al voltant dels 18'' (el doble del record del mòn) jjajajaj els de Sara Lee i els del Futbol, saben perfectament que el meu fort no es precisament la velocitat punta (oi Toni / Marc?).

Tomorrow more