dimecres, de març 05, 2008

Retrobament amb l'exercici

Comencem lentament el retorn cap a la seguent preparació que ara venen uns mesos divertits i plens de reptes, els principals, baixar les bones marques que hem conseguit en Mitja, i baixar de 45' en 10km que començaria a ser un temps respectable.

Per fer tot això a veure si em puc aprofitar de la preparació feta per la Marató i d'aqui a un mes començarem un plà especific per la baixada de temps en Mitjes (encara l'estic buscant)....

Per tornar al camí i començant a pensar en aquell fantastic proposit d'aqui a 5 anys del Ironman, ja he començat a reagafar la piscina, evidentment per una prova com l'Ironman, on consta de les tres especialitats (Natació aigues obertes + ciclisme + ruta), la preparació es dura...

Per començar em vull provar que, tranquilament, al acabar aquest any puc fer de una tongada els 5 km demanats de natació i a continuació una mitja (21 km), que no es exactament un Ironman però es un bon inici, i tindre una de les disciplines ja començades.
El tema ciclisme i depenent de com em vegi ho començare l'any 2009.

Pel que fa a la piscina avui he fet 4 series de 250 m cadascuna (estil únic), mesurant el temps, per veure si tinc evolució també.

1ªSerie.- 4'59''
2ªSerie.- 5'16''
3ª Serie.- 5'13''
4ª Serie.- 5'31''

Les diferencies entre series no es degut a cansament, que anava molt bé fisicament, si no a la gent que tenia en el meu carril, que havia d'anar esquivant a mesura que anava fent.
Evidentment, que la piscina es per a tots, però haurè de buscar un horari, on hi hagi la menor afluencia de gent per tal de poguer fer series o tirades com deu mana.

De moment veig factible fer el km per sota dels 20 minutets (no comencem malament).